dilluns, 18 de gener del 2016

Motllos dels cossos



Motllos dels cossos

Com ja vam veure en el motllos de les cares les Barbies han anat canviant durant els anys, això també ha passat amb el seu cos:


Cos Vintage: l'origina desde 1958,  fet servir per les primeres Barbies, també es fa servir per les reproduccions desde 2004.

Cuerpo Twist ‘N Turn (TNT):  es pot girar la cintura. Es va començar ha fer servir als 70 finsels 90. Hi ha la primera marca a la cintura on posa 1996.

Cuerpo Twist ‘N Turn ’90: desde 1996. Braços doblegats, en lloc de rectes.

Shani: com el TNT pero amb les cames obertes, els braços s'obren cap els costats, no no nomès es giren cap endavant i el darrere. És el mes fet servir en l'època de Mackie.

Articulado (Fully Jointe Body): el primer amb cos articulat de Barbie, hi ha dues versiones, una amb el peu pla i l'altre amb el peu per tacó. 

Cuerpo Belly Buton (BB): 2000, la cintura no gira i és més ample. té melic, les cames giren poc cap els costats i s'obren. 

Ever Flex: es como el Belly buton pero articulado debajo del pecho.

Cuerpo Squad: 2006 la més baixeta, cames més obertes, més caderes, sembla que porti tanga. Es més baixeta, alguns l'anomenen de cos nan, més tard al 2008 es va introduir el cos Belly buton, pero amb el mateix cap gran que li posaben al Squad.

Model muse: 2004 (estricatament per a col·leccionistes), 2007 (en play line), un motllo esbelt, pensat per linies de col·lecció, on les Barbies semblen models.

Pivotal: és articulada. També dita Jazz Baby Body, perquè es primers en portar-ho van ser aquest ninos.

Fashionistas: surt al 2009, prácticament igual al pivotal, però amb més amplitut de moviment. es el que porten totes les Barbies fashionistes. 


Fonts:

http://www.thebdoll.com/blog/tag/model-muse-body-barbie/

http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20081104090526AA4E8bI

B Mania

Wikipedia




Moldes de cuerpos



Como vimos en los moldes de la cara, Barbie ha ido cambiando durante el transcurso de los años, lo mismo ha ocurrido con su cuerpo:



Cuerpo Vintage: el original desde 1958, usado en las primeras barbies, también se usa en las reproducciones, pero incluye el año 2004.

Cuerpo Twist ‘N Turn (TNT): puede girar la cintura. Se empezó a usar en los 70, hasta los 90. En la marca detrás de la cintura, en todos pone 1966.

Cuerpo Twist ‘N Turn ’90: desde 1996. Brazos doblados, en vez de rectos.

Shani: como el TNT pero con las piernas más abiertas, los brazos se abren hacia los lados, no solo giran hacia delante y detrás. Es el más usado en la época Mackie.

Articulado (Fully Jointe Body): el primer cuerpo articulado de Barbie, hay dos versiones, una con pie plano, y otra con pie para tacón.

Cuerpo Belly Buton (BB): 2000, la cintura no gira y es más ancha, tiene ombligo, las piernas pueden girar un poco hacia los lados y se abren.

Ever Flex: es como el Belly buton pero articulado debajo del pecho.

Cuerpo Squad: 2006 más bajita, piernas más abiertas, más caderas, parece llevar tanga. Es más bajita, algunos le llaman cuerpo enano, más tarde en 2008 se reintrodujo el cuerpo Belly buton, pero con la misma cabeza grande que ponían al Squad.

Model muse: 2004 (estrictamente para coleccionistas), 2007 (en play line), un molde esbelto, pensado para líneas de colección, donde las barbies parecen modelos.

Pivotal: es articulado. También llamado Jazz Baby Body, porque los primeros en llevarlos fueron estos muñecos.

Fashionistas: lanzado en 2009, prácticamente igual al pivotal, pero con más amplitud de movimientos, es el que llevan las barbies fashionistas.


Fuentes:

http://www.thebdoll.com/blog/tag/model-muse-body-barbie/

http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20081104090526AA4E8bI

B Mania

Wikipedia

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada